Smluvní podmínky pro servis
Smluvní podmínky servisu monitorů dechu Babysense III. Předmět servisu
- Předmětem servisu jsou monitory dechu značky Babysense II od společnosti Hisense Ltd., které jsou ve vlastnictví zákazníků. Tyto monitory slouží k monitorováí dechu kojence.
II. Podmínky servisu
- Zákazník, pokud projeví zájem a objedná si servis svého monitoru, je povinnen dodat k servisu veškeré součásti, které k monitoru patří:
- 2 senzorové desky
- řídící jednotku monitoru
- propojovací kabel
- Zákazník před předáním nebo odesláním monitor bezpečně zabalí tak, aby žádná jeho součást nemohla vypadnout.
- Doprava do servisního střediska probíhá osobně nebo prostřednictvím společnosti Zasilkovna.cz (od zákazníka a zpět).
- Dopravu si zákazník objednává na webových stránkách www.monitordechu.cz v sekci "Servis" a kliknutím na „Objednávka“
- Odesláním objednávky zákazník souhlasí se Smluvními podmínkami, pokud se servisem nedomluví jinak. Také souhlasí s tím, že se Smluvními podmínkami bude řídit. Změna smluvních podmínek musí být písemně.
- Zákazník je o všem, co se s jeho monitorem děje informován prostřednicvím mailové korespondence nebo po telefonu.
- Platba probíhá v hotovosti nebo dobírkou
- Zákazník bere navědomí, že i když servis má zkušené pracovníky a veškeré technické zázemí, jde o neautorizovaný servis a tedy je si vědom, že používání takového monitoru provádí na vlastní nebezpečí.
- O odeslání monitoru je zákazník opět informován mailem
- Po prodedení servisu je monitor na zadní straně řídící jednotky označen servisním kolečkem, kde bude viditelně označen měsíc a rok kontroly. Zákazník také obdrží Servisní zprávu, kde bude zaznamenány výsledky kontroly.
III. Cena za servis
- Ceny jsou smluvní a platí se při předání monitoru, který prošel kontrolou.
- Ceny (nejsme plátci DPH):
- kontrola 190,- Kč
- doprava 100,- Kč (od vás i zpět)
IV. Obecná ujednání
- Zákazník si je vědom, že monitor dechu je pouze zdravotní pomůcka a nenahrazuje lékařský dohled.
- Společnost ERAU s.r.o. nenese zodpovědnost za to, jak monitor dechu zákazník užívá. Po převzetí monitoru dechu zákazník nese veškerou zodpovědnost plynoucí z používání zkontrolovaného (opraveného) monitoru dechu.
- Zákazník je povinnen zkontrolovat funkčnost monitoru hned po převzetí a pokud se objeví problémy, ihned dontaktovat servis na níže uvedeném telefonním čísle.
- Reklamaci lze uplatňovat nejpozději do 3 dnů od převzetí monitoru. Později není možné reklamaci uplatnit. Následná oprava bude vyřízena jako nová objednávka.
V. Kontakty
- Všechny kontakty jsou uvedeny na webových stránkách www.monitordedechu.cz
- Tel. 774 634 412
- email: smitka.jiri@monitordechu.cz
Tyto podmínky jsou platné od 1.10.2013